Przedszkole Publiczne "BAJKOWE WZGÓRZE" w Skrzyszowie
Doskonale zdaję sobie sprawę, że przerwa w pracy przedszkola to dla Was ciężki czas. Wiem, że dla wielu z rodziców zorganizowanie opieki dla dzieci nie jest rzeczą prostą. Poniżej znajdziecie Państwo propozycje zajęć i zabaw dla waszych pociech na każdy dzień.
W związku z zaistniałą sytuacją w celu ułatwienia naszej komunikacji lub jakichkolwiek pytań przesyłam Państwu swój adres e-mail:
1.klaudia_szramek@vp.pl
Zawsze możecie też do mnie napisać lub zadzwonić.
Jeśli macie ochotę podzielić się z nami zdjęciem lub filmikiem jak pracujecie wyślijcie je proszę do Nas.
Pani Katechetka zaprasza chętne dzieci i ich rodziców do wspólnego spędzania czasu. Mocni w duchu
Pani z angielskiego zaprasza do zabawy wszystkie chętne dzieci i ich rodziców :
Żeby pobrać darmowe materiały do nauki trzeba się zarejestrować jako rodzic i następnie zalogować na stronie, tutaj link: English Play Box
Tematyka tego tygodnia to "Liczymy", "Kształty"- zakładka: Lekcje cyfrowe, poziom 2, rozdział 5
Świąteczne zabawy :
Proponowana tematyka na ten tydzień: "Wiosenna pogoda"
Poniedziałek 06.04.2020r. Temat dnia: "Obserwujemy pogodę" |
Witajcie w nowym tygodniu! Pora na kolejną porcję ruchu po weekendowym odpoczynku :))
1. Zapraszam do wspólnej zabawy z gimnastyką smyka "Stajemy wszyscy w kole" Możecie zaprosić do zabawy rodzeństwo lub rodziców :)
2. Posłuchajcie wiersza M. Strzałkowskiej pt. "Ulewa"
Małgorzata Strzałkowska "Ulewa" Ptak się kuli pośród liści, mokną drzewa, mokną krzewy, a ja biegnę przez kałuże, a ja biegnę wśród ulewy… Drży na deszczu pączek róży, mokną grusze i jabłonie, a ja biegnę przez kałuże, krople deszczu łapię w dłonie… Kiście bzu zwiesiły głowy, mokra ziemia pachnie deszczem, a ja krzyczę prosto w chmury: Padaj, deszczu! Padaj jeszcze!
Spróbujcie odpowiedzieć na pytania:
- jaka pogoda została przedstawiona w wierszu? - co to jest ulewa? - jakie inne zjawiska pogodowe można zaobserwować wiosną?
3. Zabawa naśladowcza połączona z ćwiczeniami ortofonicznymi "Dmucha wiatr." Proszę, abyście teraz spróbowali naśladować podmuch wiatru intensywnie "szumiąc" i "sycząc" (tak, jak bawiliśmy się w przedszkolu), a także przedstawcie ruchem burzę i ulewę.
4. Pora na zadanie w książce 5 latki (KP3 s.52) wykonajcie gwiazdę skojarzeń, dokonując klasyfikacji przedstawionych tam symboli pogodowych. Nazwijcie symbole, obrysujcie i starannie pokolorujcie obrazki.
4 latki (KP3 s. 38-39) odpowiedzcie na pytania z polecenia, następnie starannie pokolorujcie obrazki i połączcie z właściwym zdjęciem.
To już prawie wszystko na dzisiaj, prawie.... ponieważ chciałabym, abyście założyli tygodniowy kalendarz pogody. Przygotujcie pięć kartek np z bloku, lub podzielcie kartkę na pięć dni i codziennie narysujcie pogodę zaobserwowaną za oknem. Powodzenia!!!
|
Wtorek 07.04.2020r. Temat dnia: |
|
Środa 08.04.2020r. Temat dnia: |
|
Czwartek 09.04.2020r. Temat dnia: |
|
Piątek 10.04.2020r. Temat dnia: |
Miłej zabawy!
Poniżej znajdziecie zajęcia z poprzednich tygodni.